`Be a book` by Pati

Yo!

Panie i Panowie, Lejdis and Dżentelmen, poznajcie mnie! 

Jestem Patrycja, nie lubię swojego imienia. Resztę dowiecie się z faktów:

1) Urodziny mam 29 lipca, mam JESZCZE 13 lat.

2) Kocham książki, teoretycznie inaczej by mnie tu nie było.
3) Forever Alone. :D
4) Lecę na wiele frontów, z każdej książki mam przynajmniej jednego męża. ♥♥♥
5) Uwielbiam oglądać filmy, to jest takie cool!
6) Nigdy nie złamałam żadnej kończyny, karku, a moim celem jest wytrwanie w takim stanie do 30 lat.
7) Nikt ze mną nie wytrzyma długo. Życie jak w Madrycie. 
8) Jestem mondra. xD
9) Lubię robić sobie zdjęcia, to moja pasja. :)
10) Żartuję! Moją pasją są książki. Najchętniej poświęciłabym im całe moje życie.
11) Blondi.
12) Nie wiem jaki mam kolor oczów. Jak myślę, że sa błękitne, to wydaje mi się chwile później, że są szare.
13) Bardzo lubię wynajdywać różne cytaty w książkach, filmach. Są to zazwyczaj jakieś złote myśli mogące stanowić motto życiowe, niekoniecznie o podtekście filozoficznym. Nie zdziwcie się jeśli w każdej notce będzie jakiś cytat. (:
14) Nie mam pupila, a zwierzęta uciekają na mój widok. :/
15) Słucham zróżnicowanej muzyki zaczynając od Bethoveen'a kończąc na Martinie Garix'ie.
16) Potterhead, Heros, Trybut, Zwiadowca, Zabójca Zombi, Nocny łowca, Detektyw, Rycerz Świtu, Pozaświatowca, Kandydat, Czarownica i Narnijczyk. Grubo, nie? ;)
17) Lubię śpiewać,ale nie lubię swojego głosu.
18) I love Mitology. <3
19) Nigdy nie zostałam shejtowana przez "anonimki". :O
20) Leń po całości :D

` Moja opinia na ten temat? Żyjcie zgodnie z głoszonymi przez siebie zasadami, ludzie. `

No to ten ... do następnego<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.