DISNEY BOOK TAG

Heeejo smokii :))
Wakacje, mamy wakacje, nareszcie mogę się wyspać i do woli oglądać Doctora <3  30 byłam w Szczecinie kupić Osobliwy dom pani Peregrine Randsom'a Riggs'a, ale nie było więc kupiłam Mare Dyer tajemnice  Michelle Hodkin.
Jeju jestem zła, właśnie trwa koncert, o którym marzyłam, gra Bednarek, w miejscowości 10 mniut od Wolina :((( A ja nie mogę jechać, bo nie ma mnie kto zawieźć :/ 
Ale dobra, robimy dzisiaj z Patką dla Was Tag - Disney Book Tag :) Pomysł wzięłam z bloga papierowe-strony.blogspot.com





1. Mała Syrenka - bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.


Pati: Ja zdecydowanie przyporządkowałabym tutaj Thomas'a z Więźnia Labiryntu James'a Dashner'a. Ten początek książki kiedy on wjeżdża do Strefy w tym pudle, a potem nie może się zbytnio odnaleźć, jest idealnym przykładem.

Julita: Tutaj dobrałam Chloe z Wezwania Kelley Armstorng. Chyba każdy czuł by się nieswojo w psychiatryku dla nastolatków xDDDD





 


2. Kopciuszek - bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę. 

Pati: Nico di Angelo z serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy oraz Olimpijscy Herosi pana Riordan'a. Z cieszącego się życiem, wesołego dziecka, po pewnym wypadku zmienił się we wrak człowieka. Uwielbiam jego charakter.

Julita:  Ojejku tu przyporządkuję ponownie z książki Wezwanie Kelley Armstorng, Tori. Na początku zła, okropna i wredna, a potem jest lepsza. Ta postać jest troszku naciągana jak na tę kategorię, ale nic lepszego nie przychodzi mi do głowy. 




 


3. Królewna Śnieżka - książka, której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie. 


Pati: Pomimo tego, że dopiero zaczęłam przygodę z serią Kroniki Rodu Kane (R. Riordan), to śmiało mogę powiedzieć, że para głównych bohaterów bardzo się od siebie różni. Sadie Kane -porywcza młodsza siostra, wokół której ciągle się coś dzieje. Carter Kane - opiekuńczy starszy brat. Ten, który czyta i ma wielką wiedzę. Carter jest ciemnoskóry, a Sadie biała. To także czynnik, co nie?
Julita: Chyba wiadomo kogo tu przypasowałby każdy fan Darów Anioła. Oiczywiście chodzi o Isabelle i Simona. Mimo, że kocham tą parę baardzo 
to diametralnie się od siebie różnią. Ona zabójcza, 
piękna i porywcza, a on troskliwy nerd. 



4. Śpiąca Królewna - książka, podczas czytania, której zasnąłeś.

Pati: Przykro mi to stwierdzić, ale są to Krzyżacy Henryka Sienkiewicza.

Julita: Ja przepraszam, nie zabijcie mnie, ale jak jestem zmęczona zasnę przy każdej książce, ponieeważ jestem wielkim leniem ! 
Ostatnio zasnęłam przy Mieście niebiańskiego ognia Cassandry Clare i spałam 4h. Hahha :) :) 









5. Król lew - bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem


Pati: Katniss Everdeen z Igrzysk Śmierci, autorstwa Suzanne Collins. Od najmłodszych

lat była szkolona do samodzielnego zdobywania pożywienia w lesie pełnym różnych zwierząt. Czasem groźnych, a czasem nie. Miała dość ciężkie dzieciństwo.
Julita: Definitywnie Piotr z Magicznego słonia Kate DiCamillo. Nie dość, że straciło rodziców, to siostra zniknęła. w książce Piotr stara się ją odnaleźć. Piękna, wzruszająca książka. 




6. Piękna i Bestia - książka, której się obawiałeś, a okazało się, że jest wspaniała.


Pati: Ewidentnie Alicja w Krainie Zombi, Geny Showalter. Książka jest mega epicka. Zamiast Krainy Czarów, mamy Krainę Zombie,a biały królik nie zwiastuje niczego dobrego. 

Julita: Bardzo obawiałam się Darów anioła, jednak niesłusznie. 









7. Alladyn - bohater, którego życzenie się spełniło. 


Pati: Eleanor Walker z Domu Tajemnic. Chciała się znaleźć w domu razem ze swoim rodzeństwem i Willem Dropperem w domu, znalazła się. Chciała wysłać Wichrową Wiedźmę, w najgorsze miejsce na świecie, wysłała. Chciała mieć 10 000 000 $, miała. BANG, BANG. Nie taki diabeł zły jak go malują. Wielka Księga Życzeń i Zagłady nie jest taka zła jak o niej piszą.

Julita: Louisa z Kwiatu Mroku <3 <3 <3 
Jak coś więcej napisze, to będzie spojler. Ja nie spojleruje ! 






8. Mulan - bohater, który udawał kogoś kim nie jest. 

Pati: Severus Snape i  jego poplątana osobowość. Szpiegował dla Dumledore'a, czy Voldemorta? Gubię się, kiedy próbuję go rozszyfrować.
Julita: Ahh i znowu spojler z Darówa Anioła Sebastian/Johnatan Morgenstern jest zły !










9. Toy Story - książka, której bohaterów chciałbyś ożywić.

Pati: Alicja Królowa Zombie. Oczywiście nie wszystkich. Na przykład taki Gavin, Chance, Szron, Bronx, Lucas, Collins, Justin, Mackenzie, Trina Kocham ich! 

W sumie oprócz tego jeszcze Syriusz Black, James Potter, Remus Lupin, Draco Malfoy, Blaise Zabini i Teodor Nott, z Harr'ego Potter'a. <3
Julita: Wszystkich, wszystkich i jeszcze raz wszystkich. Jak mam wybrać jednego. 

Na pewno Chloe, Simona, Derka z Wezwania, 
Simona, Clary, Jace, Izzy z Darów Anioła
Louise i Thoursena z Kwaitu Mroku 
Kaspara z Mrocznej bohaterki 
Amy i Trega z Heartlandu 
wszystkich <3


                                                                                                                   
10. Disney Descendants - ulubiony czarny charakter


Pati: Zdecydowanie, niepodważalnie, 

stu-procentowo - Draco Malfoy. O! Jeżeli się liczy to jeszcze najlepszy haker ever - Christopher Maloney, nazywany przez Emerson czarnym charakterem, super złoczyńcą. :D
Julita: Zgadam się z Patii, Draco rządzi ! <3   Może, ewentualnie Sebastiana z Darów anioła^^ 


 


Takim sposobem dobiliśmy do końca. :D
Napiszcie co wolicie: TAGi czy recenzje?
To może się mega przydać! Okii mamy nadzieję, że tag Wam się spodobał <3 Nominujemy wszystkich naszych czytelników, pochwalcie się swoimi blogami w komentarzu i zróbcie koniecznie ten tag :** 
To papa ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.