Mara Dyer by Juliet

Hejooo smoki <3 <3 <3
Tu znowu ja :)
Dzisiaj recenzja drugiej części Mary Dyer Przemiana.
Dzisiejsza recenzja będzie napisana tradycyjnie. W komentarzach piszcie czy wolicie takie posty czy może z podziałem na Fabuła, styl pisania itd. tak jak to robiłam wcześniej.  Jeżeli nie czytaliście recenzji pierwszej części zapraszam tu:Kliiik!
 
                                                       
Tytuł: Mara Dyer przemiana 
Autor: Michelle Hodkin 
Wydawca: YA!
Data wydania: 28 stycznia 2015r
Gatunek: literatura młodzieżowa
Liczba stron:478
Cykl Mara Dyer tom 2
Opis:Mara Dyer wierzyła, że może uciec od przeszłości. To nieprawda.
Myślała, że jej problemy istnieją tylko w jej głowie. Nie tylko. Była pewna, że po wszystkim, co przeszli, jej ukochany nie będzie miał przed nią więcej tajemnic. Myliła się. Druga część fascynującej trylogii, w której prawda ciągle się zmienia, a wybory mogą okazać się zabójcze.// opis z lubimyczytać.pl


 Ostatni jak recenzowałam Wam pierwszy tom napisałam, że książka jest świetna. Jeżeli tamta była świetna to ta jest niebiańska! Pani Michelle definitywnie potrafi napisać książkę z mrocznym klimatem. W dalszym ciągu to właśnie klimat dominuje w tej powieści.Psychiatryk, dużo krwi, zabójstwa i tajemnica  te słowa idealnie pasują do Przemiany. Dodatkowo pikanterii dodaje Nam to, że Mara jest zaburzona psychicznie. Jak wiemy pozycja jest pisania z punktu widzenia dziewczyny dlatego w pewnym momencie nie wiemy co się dzieje na prawdę a co jest tylko kolejną wizją, halucynacją czy też wytworem wyobraźni bohaterki. Jest to książka dla ludzi o mocnych nerwach, którzy lubią w nocy sprawdzać czy na pewno nikt za nimi nie stoi.

Każdy jest trochę szalony. Jedyna różnica pomiędzy nami a nimi jest taka, że oni lepiej się maskują.

W drugiej części dzieje się bardzo dużo, tak więc raczej nie będziecie się nudzić czytając tę lekturę. Książka odpowiada na wiele pytań pozostawianej po pierwszej części, niestety wiążą się z tym kolejne i kolejne pytania na których odpowiedzi nie widać :/

Zniszczysz go swoją miłością".
Jeśli tak, zniszczę nas oboje.

Jeżeli szukacie książki, która jest podobna tematyką do tej do gorąco polecam  trylogię "Najmroczniejsze moce". <3 <3

- Jeżeli obawiasz się, ze Indi pokazuje mi twoje zdjęcia jako gołego bobasa, to niesłusznie.
Dzięki Bogu.
- Już je widziałem - dodał.
Cholera.
- Jestem fanem twoich fryzur z podstawówki - zaznaczył, dobijając mnie do reszty.
- Zamknij się.
- A bo co?
- Dorośnij wreszcie! 
- Nigdy - odpowiedział z wyzywającym uśmiechem, a ja uśmiechnęłam się mimo woli.


Ocena : 8,5/10
Jakie wy macie zdanie o tej książce. Czytaliście? Może zamierzacie? 
Na co wy zwróciliście uwagę przy lekturze? 
Co u Was ciekawego?

Papapap



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.