#zabawafangirls

Pomyślałam, że dziś będzie autentycznie inny post - podsumowanie mojego pierwszego wyzwania książkowego. Wyszło jak wyszło, nie udało mi się zrealizować wszystkich zadań na instagramie (@yolohilt), ale to i tak więcej niż połowa! Za organizację #zabawafangirls odpowiedzialne są @basiaprime i @zakatekfangirl!


01092016
I. Początek
Wraz z wrześniem zaczęłam czytać superową książkę polskiej autorki jaką jest Noc Świetlików. To moja pierwsza książka, która w fabule ma szpital psychiatryczny i nie żałuję wyboru!


02092016 
II. Szkolny czas
Jak widać... lecę drugi dzień do szkoły...


03092016
III. Wspominamy wakacje
Mega fajnie było mieć czerwone włosy! Czułam się jak Clary, bo w sumie wyszły troszkę rude:P


04092016
IV. Zestaw idealny
deszcz + książka = <3


05092016
V. poranek
OGÓLNIE TO ŁADNE NIEBO MAMY


06092016
VI. Dzieciństwo
Jak widać od zawsze chciałam być czarownicą :D


07092016
VII. Wymarzona szkoła
Nie oszukujmy się tam jest super!


08092016
VII. Ulubiony autor
Bardzo lubię tego pana, on mi stworzył Gavina


09092016
IX. Mapa w książce
Mapka z Gone zawsze na propsie!


10092016
X. Magiczny świat
Każda książka zawiera swój niepowtarzalny, magiczny świat:)


11092016
XI. Zakładki
Nie używam zakładek haha. Zaznaczam taki karteczkami, chusteczkami albo czyms co po prstu mam pod ręką.


12092016
XII. Ostatni zakup
Tak byłoXDDDDD


13092016
XIII. odpoczynek
chill, dwa, jeden...


14092016
XIV. Zachód słońca
OGÓLNIE TO ŁADNE NIEBO MAMY #2


15092016
XV. Świat serili
Sherlock'owe love 


17092016
XVII. Jak ze snu
OGÓLNIE TO ŁADNE NIEBO MAMY #3


19092016
XIX. Natura
Jabłka są zdrowe!!!


20092016
XX. Ulubiony film
ojeju, nie mam pojęcia, ostatnio nic jak dla mnie nie pobije Kiedy gasną światła, ale czy to mój ulubiony film, to nie wiem.

Podsumowując:

zadanie wykonane w 60 %.
w szkole dostałabym tylko dostateczny, mam nadzieję, że ten post nie jest aż tak słaby 


3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia i bardzo fajne wyzwanie. Uwielbiam zdjęcia nieba, są cudowne! :D

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, a co do nieba zawsze będzie mnie zachwycać, również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. CUDNE ZDJĘCIA! ^^
    Kurcze kurcze, kim był Gavin? Mulla uwielbiam, ale jego autorstwa czytałam tylko Baśniobór. I właśnie coś mi się kojarzy, że był tam ktoś o imieniu Gabin, ale nie mogę jakoś głębiej tego skojarzyć. No nie mogę no, idę to sprawdzić! :D
    Pozdrawiam ^^
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.