LBA #2

Lecę z progresem to już moje drugie LBA! Za nominację dziękuję koleżance z bloga wardrobe-words.blogspot.com. No to się zabieram:)


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

    1. Od kiedy blogujesz? 
    Zaczęło się to w VI klasie, kiedy to stworzyłam bloga na informatykę. Mimo, że było to tylko dla oceny to naprawdę mi się spodobało. Jak widzicie od roku pracuje z Juliett i cieszymy się naszym sukcesem, czyli 10,000 tysięcy wyświetleń!

    2.Ile książek liczy Twoja biblioteczka?
    Wspominałam w ostatnim TAGu, żę jest  to skromna liczba 72. Zaczęłam ostatnio wypożyczać książki z biblioteki i mega się zaskoczyłam, bo wypożyczyłam thriler. Ogólnie jestem przerażona, ale bardzo ciekawa.

    3.Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek? I dlaczego? 
    Młodzieżówki, generalnie ze względu na wiek i fantasy, bo zawsze są magiczne!

    4.Z jakim bohaterem książkowym chciałabyś/chciałbyś pójść na kolacje  
    Zdziwi się ktoś jak powiem, że Nico, Anubis, Gavin, Christopher albo Malfoy, ew,. Nott?

    5.Czy masz książkę, której zmieniłabyś/zmieniłbyś zakończenie? I jak byś to zrobił/a?
    URATOWAŁABYM FRED'A!!!

    6.Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem? 
    Lubiłam czytać bloga Juliett (takie starego haha) no i pojawiła się szansa na wyższą ocenę z informatyki więc czemu nie?

    7.Jaka jest Twoja ulubiona książka? I dlaczego to właśnie ona? 
    Magia, bo zmieniła mi życie.

    8.Co lubisz robić w wolnym czasie? 
    Oprócz czytania śpię dużo. Jeżdżę na deskorolkach, ostatnio pływałam na windsurfingu, fotografuje ładne niebo, oglądam filmy, śpiewam, słucham muzyki, przeglądam blogi, spotykam się z ludźmi. Nauka i przygotowania do testów...

    9.Gdybyś miał/a okazje przenieść się do jakiejś książki/filmu co by to było? 
    Byłby to świat Baśnioboru, bo Gavin!<3

    10.Jak wyobrażasz sobie siebie za kilkanaście lat? 
    Czytającą książkę z kawą na balkonie przy zachodzie słońca.

    11.Każdy jest wyjątkowy na swój sposób...Co świadczy o Twojej wyjątkowości? 
    Cała moja postawa, poczucie humoru, zainteresowania, lubię siebie:)

    Nominuję:
    Agnieszkę D z bloga . sol-shadowhunter.blogspot.com
    Fioletowy Notes z bloga fioletowynotes.blogspot.com
    Miłkę z bloga www.mawreads.pl
    no i tą jedną moją wpolniczkę no

    Moje pytania:
    1) Jaka była Twoja pierwsza książkowa miłość?
    2) W ilu książkowych wyzwaniach wzięłaś/wziąłeś udział?
    3) Ulubiona adaptacja filmowa książki?
    4) Czy masz osobę, z którą rozmawiasz o książkach?
    5) Wolisz pisać TAGi czy recenzje?
    6) To Twój pierwszy blog?
    7) Używasz "slangu, języka" z różnych powieści?
    8) Słuchasz soundtrack'ów z filmów?
    9) Masz książki z autografem?
    10) Jeśli tak, to jakie pozycje?
    11) Ile posiadasz nominacji dl LBA?
                                                                                                                                                                                                                                               

4 komentarze:

  1. Też chce odzyskać Freda!!
    Informatyka jak wiadomo pomaga w rozwijaniu zainteresowań. Nauczyłam się włączać stare szkolne komputery,ale gratuluję ,że ci się udało osiągnąć coś więcej :)
    72 książki na półce to nie tak mało :P
    Gratuluję nominacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonałam TAG do którego mnie nominowałyście http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2016/09/monolog-z-ksiazka-w-doni-tmi.html
      Dzięki!

      Usuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi! Uwielbiam czytać LBA! Haha, tak się zastanawiam, że ja w wolnym czasie też dużo śpię. Śpiochy - łączmy się! :D

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.